Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Favourite Nail Polishes: Spring/Summer!

Χμμμ...πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε που έκανα το τελευταίο post!
Λίγο η σχολή, η καθημερινότητα, λίγο και το ότι περίμενα την άνοιξη για να κάνω ανοιξιάτικο post και άνοιξη δεν έβλεπα...αλλά δεν το αναβάλω άλλο και ας βρέχει έξω :P 
Για μένα έχει έρθει η άνοιξη!


The Blues



  1. Golden Rose, 349.  Ένα πολύ όμορφο basic μπλε χρώμα, αρκετά νερουλό, το έχω αρκετό καιρό και δεν έχει κολλήσει ή πάθει τίποτα, καλή διάρκεια, το μόνο κακό είναι ότι έχει μικρό πινελάκι.
  2. Essie, Garden Variety. Εντάξει essie είναι δεν θα μιλήσω για ποιότητα ή διάρκεια, γιατί είναι καταπληκτική. Από τα αγαπημένα μου βερνίκια μαζί με O.P.I. Είναι ένα μπλε πετρόλ, που είναι ιδανικό για Άνοιξη, νομίζω πηγαίνει με πολλές επιδερμίδες και ταιριάζει με πολλά χρώματα!
  3. Seventeen Supreme, 25. Αυτό το βερνίκι το έχω λιώσει! Είναι ένα φιστικί παστέλ χρώμα (μου θυμίζει macaron <3 ), με καλή διάρκεια, απλώνεται όμορφα και με ένα μόνο χέρι συνήθως έχω αυτό που χρειάζομαι!Είναι ιδανικό για Άνοιξη αλλά και Καλοκαίρι, αφού φαινόταν τέλειο και στην μαυρισμένη επιδερμίδα μου. Το μόνο κακό με τα βερνίκια της Seventeen γενικά, είναι πως μετά από λίγο καιρό γίνονται πιο πηχτά και κολλάνε. Αλλά με 1-2 σταγόνες από ασετόν, το πρόβλημα λύνεται!





























The Pinks


  1. Serial Shopper, Essie.  Επίσης πολυφορεμένο, μέσα σε 3 μήνες το είχα σχεδόν τελειώσει. Είναι ένα neon σομόν/κοραλί χρώμα που το θεωρώ ιδανικό για καλοκαίρι! (όχι ότι δεν θα το φοράω και αυτήν την άνοιξη χεχε)
  2. Carlo Roma, 854. Μου είναι άγνωστη μάρκα και είναι το μόνο που έχω στη συλλογή μου, το πήρα από ένα μαγαζί με καλλυντικά στο κέντρο γιατί ήταν εξαιρετικά φθηνό, αλλά έχω να πω τα καλύτερα. Το χρώμα είναι απίστευτο, παστέλ ροζ (επίσης μου θυμίζει macaron) που απλώνεται όμορφα και έχει καλή διάρκεια. Αυτό που έκανε εντύπωση είναι το μεγάλο, τετραγωνισμένο πινέλο του, που μου θυμίζει Ο.P.I. Well done άγνωστη μάρκα, θα σε ξαναδοκιμάσω οπωσδήποτε!
  3. Seventeen Fluotech, 17. Το κλασσικό χρώμα καρπούζι/ φούξια που πρέπει να έχουμε όλες αυτούς τους μήνες! Δείχνει τέλειο με το μαύρισμα!

The Nudes






















  1.  Essie, Wrap me Up.  Of course. Γιατί ένα nude/γαλακτερό πάντα χρειάζεται όλες τις εποχές! Πάει με όλα, είναι κομψό στο χέρι και ποιότητα τοπ!
  2. Νail Polish Glitter, H&M. Έχει γκλίτερ από ροζ και πολύ ανοιχτό ροζ και είναι πολύ όμορφο! Δεν το βάφω σε όλα τα νύχια ,αλλά σαν σχέδιο στο τέταρτο νύχι και κάνει το μανικιούρ πολύ ιδιαίτερο!






* Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τα δείξω στα δικά μου νύχια, γιατί αυτή τη στιγμή έχω ημιμόνιμο! :/
* Αυτήν την άνοιξη θέλω να προσθέσω στη συλλογή μου πιο πολλά παστέλ χρώματα όπως κίτρινο, λιλά κλπ


Πείτε μου τη γνώμη σας αν τυχόν έχετε κάποιο από αυτά!


Φιλιά, 
Εύα x