Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016

Perfumes || Favourites




Γεια σας!!
Καταρχάς να πω ένα τεράστιο HALLELUJAH που επιτέλους τελείωσε η εξεταστική και είμαστε ελεύθεροι και πάλι :P

Σε αυτό το post θα σας δείξω τα αγαπημένα μου ever αρώματα! Πολλά από αυτά είναι αγορασμένα περισσότερο από μία φορές. Γενικά, είμαι πολύ επιλεκτική στα αρώματα! Συνηθίζω να τα δοκιμάζω πρώτα για τουλάχιστον έναν μήνα με testers πριν τα αγοράσω, ώστε να είμαι σίγουρη για την αγορά μου και κατά πόσο τελικά μου ταιριάζει το συγκεκριμένο άρωμα! Προσωπικά, ψάχνω κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό σε ένα άρωμα! Ενώ έχω δοκιμάσει πολλά (το εννοώ, ΠΟΛΛΑ!) αυτά τα 5 κατάφεραν να μου κλέψουν την προσοχή, με αποτέλεσμα (τα τέσσερα) να γίνουν αγαπημένα για χρόνια!




  • Gucci eau de Parfum II


Το πιο παλιό που έχω στη λίστα, δεύτερο μπουκαλάκι. Είναι ένα πολύ θηλυκό άρωμα, φρουτένιο και λουλουδένιο. Οι νότες κορυφής είναι Φραγκοστάφυλο, Μανταριν ορανζ, φύλλα φραγκοσταφυλιάς, κόκκινα μούρα και Νεράντζι; οι μεσαίες νότες είναι παιώνια, Βατόμουρο, Βιολέτα, φρέζια, γιασεμί και κρίνο της κοιλάδας; οι νότες της βάσης είναι Μόσχος, ηλιοτρόπιο και Κέδρος. Ξυλώδες, έχει μία πολύ φρέσκια και γλυκιά μυρωδιά, κατάλληλη θα έλεγα και για πρωί και για βράδυ, με πολύ καλή διάρκεια επίσης!






  • Dolce&Gabbana  Light Blue Eau De toilette

Αυτό το άρωμα είναι κατάλληλο για καλοκαίρι! Πραγματικά ,τα καλοκαίρια μου τα τελευταία χρόνια, έχουν αυτό το άρωμα! Ξεκίνησε να το φοράει η μητέρα μου και μετά το ερωτεύτηκα και εγώ, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα ολόκληρο κουτί με άδεια μπουκαλάκια! Οι νότες κορυφής είναι Μήλο, Κέδρος, Λουλούδι Μπελ και λεμόνι Σικελίας; οι μεσαίες νότες είναι λευκό τριαντάφυλλο, Μπαμπού και γιασεμί; οι νότες της βάσης είναι Κεχριμπάρι, Μόσχος και Κέδρος. Υπερτερεί όμως νομίζω κατά πολύ το λεμόνι, κάτι που του δίνει αίσθηση φρεσκάδας! Και δεν θα μιλήσω για διάρκεια, γιατί είναι από τις πιο έντονες και με μεγαλύτερη διάρκεια κολόνιες που έχω δοκιμάσει ποτέ!






  • Bvlgari pour Femme Eau de Parfum

Ένα άρωμα άκρως αισθησιακό, ζεστό, πουδρένιο και αριστοκρατικό! Είναι σαν να φοράς ένα πανάκριβο κόσμημα πάνω σου. Οι νότες κορυφής είναι Γαρύφαλλο, Βιολέτα, κόλιανδρο, βατόμουρο, ροδάκινο , Περγαμόντο, άνθη πορτοκαλιάς και πιπέρι σιχουάν; οι μεσαίες νότες είναι ρίζωμα ίρις, ίριδα, ηλιοτρόπιο, κρίνο της κοιλάδας, τριαντάφυλλο Βουλγαρίας και Αιγυπτιακό γιασεμί; οι νότες της βάσης είναι Κεχριμπάρι, σανδαλόξυλο, Μόσχος, Βενζόιν , Βανίλια, πράσινο τσάι, νότες ξύλων, Κέδρος και στίραξ. Ξεχωριστό, με επίσης τρομερά μεγάλη διάρκεια. Νομίζω υπερτερεί το τριαντάφυλλο με την βανίλια και το γιασεμί, σε ένα μοναδικό και διαχρονικό μιξ! Ρομαντικό και πικάντικο, ιδανικό για χειμώνα-φθινόπωρο θα έλεγα, με το τρίτο μπουκαλάκι (άκρως κομψό και φινετσάτο) να μου τελειώνει!






  • Daisy by Marc Jacobs 

Και φτάσαμε στη Daisy..Τι να πω για αυτό το άρωμα, το πόσο τέλειο είναι; τις αναμνήσεις που μου φέρνει κάθε φορά που το μυρίζω; Για την μοναδική συσκευασία του; To είχα πρωτοαγοράσει στις αρχές των εφηβικών μου χρόνων και θυμάμαι το είχα ερωτευτεί αμέσως (κρατάει χρόνια αυτή η σχέση :p) Είναι ένα εντελώς ξεχωριστό άρωμα, δεν μοιάζει με κανένα άλλο, λουλουδένιο ,ευχάριστο και κομψό! Αρκετά ελκυστικό και θυμάμαι πάντα όποτε το φοράω με ρωτάνε συνέχεια για το άρωμά μου.Οι νότες κορυφής είναι φύλλο βιολέτας, κόκκινο γκρέιπ φρουτ και φράουλα; οι μεσαίες νότες είναι γαρδένια, Βιολέτα και γιασεμί; οι νότες της βάσης είναι Μόσχος, λευκά ξύλα και Βανίλια. Έχει κερδίσει δύο βραβεία :FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Luxe 2008 και FiFi Awards Best Packaging Women`s Prestige 2008. Δεν ξέρω τι υπερτερεί, νομίζω η βανίλια με την γαρδένια, γιατί όλα δένουν πανέμορφα μεταξύ τους. Το θεωρώ ανοιξιάτικο άρωμα και η συσκευασία απλά από τις πιο όμορφες και μοναδικές!






  • Roger & Gallet Fleur d'Osmanthus και Black Opium by YSL
  1.  Το Roger&Gallet το έχω σχεδόν δύο χρόνια και σκοπεύω να το αγοράσω πάλι (ναι αυτό το μικρό μπουκαλάκι κράτησε δύο χρόνια με πολύ συχνή χρήση - υπάρχει και μεγαλύτερο)! Είναι η προσωποποίηση της καθαριότητας, ένα φρέσκο και φρουτώδες άρωμα!Οι νότες κορυφής είναι πορτοκάλι και Μανταριν ορανζ; οι μεσαίες νότες είναι Oσμανθός, νερόλι και γκρειπ φρουτ; οι νότες της βάσης είναι σανταλόξυλο, σπόρος Τόνκα, Μόσχος και Βενζόιν. Για όσες δεν σας αρέσει το πορτοκάλι, μην ανησυχείτε γιατί και εγώ το απεχθάνομαι, και στο άρωμα δεν το καταλαβαίνεις καθόλου! Τρομερή διάρκεια και είναι κατά τη γνώμη περισσότερο για Άνοιξη και μέρα!
  2.  Όπως βλέπετε το Black Opium είναι σε tester, έτσι το χρησιμοποιώ πάνω κάτω πολλούς μήνες και έχει μπει στην wishlist! Eίναι ένα Ανατολικό πικάντικο άρωμα, οι νότες κορυφής είναι ροζ πιπέρι, άνθη πορτοκαλιάς και αχλάδι; οι μεσαίες νότες είναι Καφές και γιασεμί; οι νότες της βάσης είναι Βανίλια, πατσουλί και Κέδρος. Είναι θηλυκό, θερμό , με υπέροχη διάρκεια! Είναι για όλες τις εποχές, ώρες της ημέρας, ακόμα και ηλικίες! Θεωρώ τρομερό το γεγονός πως (σε εμένα τουλάχιστον) στην αρχή είναι γλυκό και ζεστό και κυριαρχεί η μυρωδιά του καφέ(που μοιάζει με σοκολάτα), ενώ όσο περνάει η ώρα γίνεται πιο φρουτώδες και κυριαρχεί το αχλάδι!

Extra : Επίσης πριν κάτι μήνες δοκίμαζα το La vie Est Belle από Lancome, αλλά δυστυχώς πέταξα το μπουκαλάκι και έχω να πω πως επίσης μου τράβηξε το ενδιαφέρον, μου άρεσε αρκετά και θα το αγόραζα, αλλά πλέον το μυρίζω σχεδόν συνέχεια παντού κάθε μέρα σε μετρό,λεωφορεία κλπ και όπως σας είπα ψάχνω συνήθως για κάτι πιο μοναδικό! Πάντως είναι ένα πανέμορφο λουλουδένιο άρωμα, με καλή διάρκεια και ιδανικό για άνοιξη-καλοκαίρι!

P.S : Σε περίπτωση που το παρατήρησε κάποια κοπέλα, ναι, άλλαξα το όνομα από C'est La Vie σε ΤheFashionCityZen :p



Αυτό ήταν λοιπόν! Προσπάθησα να τα περιγράψω όσο πιο πολύ γίνεται (ήταν πιο δύσκολο απ ότι φαντάστηκα και συνέχεια μύριζα και ξαναμύριζα τις κολόνιες για να βγάλω όσο των δυνατών πιο πολλά!)
Πείτε ποιο άρωμα είναι το αγαπημένο σας που αγοράζετε συνέχεια!

Εύα x